vaknade upp i ett tomt hus

igår var jag somsagt  med alicia, vi var nere i sjön och snacka o drack redbull, cider, åt godis o fota (: höhö! mkt treeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevligt. Ja sen imorse vaknade jag kl. 9, o ba VAR FAN ÄR ALICIA? :o så går ja ner o letar, gissa INGEN hemma :O jah ba okeeeeeeeeeej xD hej jag är ensam hos alicia. Så ba ja vad ska ja sno >:) !! moahaha, haha skoja nej men jag snodde faktiskt en macka :D mkt gott, sen så tickade klockan o typ efter en halvtimme kom alicias mamma o körde mig till stallet, alicia hade ju åkt till tennisen :P i stallet så var hästarna ute och sola x) sen red jag o bodil ut en sköön sväng, snacka lite osånt. Sen när vi kom tillbaka så skulle jag precis ta bussen, kollat åt hästarnas håll och ser lilletobbe stå o ser ledsen ut, så ja springer till honom och så borstar jag på han i hagen, men ser att inget händer, leran sitter som fastvuxen i pälsen :S så jag bästemde mig för att ducha han, han blev verkligen ren! gick en runda på 30min med han också, o när jag kom tbx så lämna jag han i "grussand"hagen, så när han rulllade sig så blev han inte alls skitig :P jaja här kommer några bilder både från igår o idag ^^


första tre bilderna från vänster är på lucky, fjärde o femte är på mig, sista bilden längst upp är de jag så när jag vaknade upp hos alicia.. första bilden underraden är jag och lucky, sen skitiga tobbe som sedan blir ren, som sedan rullade sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0