söndagkväll på heron!

okej tjo bre ! haha, igår var jag somsagtt på bio med yolanda, "en shoppaholics bekännelser" , helt okej film ! :) innan filmen köpte vi två energi drinkar var ^^ varsin grön monster och ngn annan god (: och innan fiilmen börjar sätter vi oss i ngn jävla automat o flummar, jag kommrt ikke ut, sen när jag väl kommer ut så sääger yolanda: Amen jag kan fan, de är skit lätt, så sätter hon sig, i början går de bra! tills hon tappar hela monsterdrinken i automat, och när hon ska plocka uppp den så går de hål i den xD haha o de bara sprutar åt alla håll och i sitter yolanda utan att kunna gå ut! xD så efter de slutat så drar vi till kön vid snacks, tro inte yolanda tappar sin monster igen och de går ett till hål mitt i kön o de spurtar åt alla håll nu xD HAHAH PIIIIIIIIINSAMT! efter bion såg vi att bussen kom om 50min så vi gick till spelhallen :D vi sätter oss i en sån där  hellicopter (ny) tro inte vi får åka gratis? XD TVÅ GÅNGER! haha, jaja, sen blir vi mogna o kör runt med en kundvagn på parkeringen tills några blattar kommer o spidar runt som galningar där, vi ba eh vi drar x¨D sen ja så åkte vi hem somna vid 6 och nu ska man till stallet :D hejdå<3 ps) bilder och videos kommer (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0