måndagar är ALLTID långa xD

tjooo!! :D haha, vilken måndag de va igår asså! vi vaknade vid 10, drog till mitt stalll! Lucky vad skitig eftersom tobbe råkat lämna han utan täcke i lerhagen xD men vi red ut en ganska soft runda, efter de tvättade jag lucky och yolanda svampade ba  av tobbe, sen tog vi en liten kortis promenadis xD sen lämna vi dom i hagen och tog bussen. eller ja vi ruchade till bussen o hann precis ;D: uh viken tur ;D JUSTE! vi skule ju till yolandas stall på andra sidan sthlm xD EKERÖ. vi skulle av i östertälje dåra och gissa vad vi gör? RÅKAR ÅKA FÖRBI BUSSHÅLLSPLATSEN XD HAHA, LYCKAT. SÅ VI FÅR ÅKA YTTERLIGARE 30MIN FÖR ATT KOMMA TILL NÄSTA PENDELTÅGSSTATION!  Sen fick vi åka tbx till östertälje med pendeltåget vilket allt de här gjorde att vi förlorade 45 min i bara att åka framotbx! haha.. sen så åkte vi till solna, tog en buss somvi fick åka i 30min -.- till ekeröcentrum, där vi köpte mat m.m .. och vi räknade ut att från MITT stall till HENNES stall tog de ca 3timmar xD de skulle tagit 1,40min , de är skamm !! haha, men väl i stalllet så borstade vi, och red i ridtältet :P sen åkte vi hem till mig vilket tog oss 1,30 min typ xD så himla mkt bussåkande, hemma hos mig så såg vi på film vid typ 24 och somnade till den.. ojojojojoj VAD VI VAR TRÖTTA! bilder från SÖN-TIS kommer i ett annat inlägg ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0