i uppsala! (;

sitter nu hemma hos elvira framför datorn! har haft en lång dag asså! åkte tidigt till my stall och red lillelucky på utevolten, gick ju bra! sen snabbt ta bussen till sthlms central o möta upp mamma som hade köpt godis,cola,macka,bulle o frukt till mig :D sen stressa till tåget mot uppsala, satt i tåget o chilla lite. I uppsala mötte elvira och hennes kompis cicci mig på stationen, därifrån åkte vi till henes stall såg på när hennes grupp red, snacka lite med thea o linnea i köket o andra... jaja, sen så har man ätit och nu siitter man här, är typ allergisk mot elviras djur X_X RÅTTOR! inte för att de gör något xD haha jaija. hela kroppen kliar och jag nyser :/ jobbigt läge.. ska upp tidigt imon typ 9 då åker vi till sthlm, därifrån till mitt stall :D vi får se vad vi gör.!

men alla bilder från typ söndags kommer sen ngn gång .. har inte orkat lägga in dom och har inte heller haft tid.. så håll ut xD <3

ps) elvira fick : en skinnjacka + 120:- presentkort på H&M och en bussremsa av mig på sin födelsedag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0